Support

Vitec support sikrer høj oppetid og sikker drift

Når du skal vælge ny leverandør af kapitalmarkedsløsninger, er support et afgørende parameter i processen. Du bør naturligvis sikre dig adgang til at se funktionerne i systemet, før du træffer en beslutning om valg af system. Men afklar også, hvordan supporten ydes i dagligdagen, og hvilket niveau af service du kan forvente dig af din nye systemleverandør, samt hvad omkostningerne hertil er

Vores support er kendt for, at vores erfarne service account managers på forhånd forstår jeres processer og systemer, så de kan hjælpe jer i alle hjørner og kroge af systemerne ved at stille de rigtige spørgsmål og komme med de rigtige svar.

Hastighed er afgørende, og vi svarer hurtigt og kvalificeret, så du kan komme videre med arbejdet, eller også undersøger vi, hvad der skal til, for at systemet igen kommer op at køre. I den sammenhæng vurderer vi altid kilden til fejl, så du kan følge op efterfølgende. Det giver mulighed for læring og udvikling af best-practice i din organisation.

Vitec har fælles interesse med vores kunder i en hurtig og effektiv support, og vi har fokus på hurtig action. Ingen har interesse i langstrakte supportsager. Derfor har vi også mulighed for at tilbyde alt fra normal åbningstid til 24-7-365 support, hvor der tages fat om supportsager uanset tidspunktet. Den sikre løsning for den kompromisløse kunde.

Vi kender brancherne indgående fra et tæt samarbejde over mange år, og flere af vores medarbejdere har haft ansættelse i brancherne. Det gør, at vi kan byde ind med kvalificeret viden i supporten og ikke sender bolden videre fra den ene til den anden. Målet er tilfredse kunder, og her kan vi fremvise en god track record.

Vi formidler gerne en uforpligtende kontakt til en række referencekunder, som har erfaring med vores support.